Moc cukierków reklamowych

0 Comments

Nikogo nie trzeba przekonywać o tym, że cukierki reklamowe to bardzo dobry sposób na promowanie swojej firmy. Jednak kiedy przychodzi do wyjaśnienia fenomenu, którym słodycze reklamowe niewątpliwie są, to zadanie wcale nie jest takie proste. Dlaczego cukierki reklamowe są tak ufnie przyjmowane przez klientów? Dlaczego firmy, które postawiły na słodycze reklamowe odnotowują nawet 40% wzrost obrotów w ciągu roku? Czy te małe cukiereczki mają w sobie tak wielką moc, że są w stanie wyprowadzić każdą firmę na szczyty popularności?

Wizerunek marki jest bardzo ważne w dzisiejszym biznesowym świecie. Aby móc wywołać reakcję na swoją markę i zwiększyć na nią popyt, konieczne będzie przedstawienie jej w takim świetle, które wywoła zainteresowanie i pożądanie u grupy docelowej. Dając swoim klientom oraz przyszłym klientom spersonalizowanych słodycze reklamowe, masz możliwość bezpośredniego dotarcia do przyszłych odbiorców i przekonania ich, że to co z twoim logo zawsze jest dobrej jakości. Większość z nas dba o to co je. Lubimy odżywiać się zdrowo i smacznie. Cenimy firmy i marki, które nam smakują. Mamy do nich w naturalny sposób większe zaufanie. Na podobnej zasadzie działają firmy, które odkrywają cukierki reklamowe i ich moc. Wybierając te dobrej jakości, znacznie ułatwiają sobie proces budowania zaufania do marki.

Jest tylko jeden produkt reklamowy, który można porównać ze słodyczami. Są to kubki reklamowe. Podobnie jak słodycze w każdej postaci, są to jedne z najbardziej osobistych gadżetów, do których się przywiązujemy i niechętnie oddajemy innym osobom. Innym ważnym czynnikiem przemawiającym za tym, że należy wybierać cukierki reklamowe dla swojej promocji to zdolność do utrwalania wizerunku marki w swojej pamięci. Ludzie na każdym kroku są dziś bombardowani wieloma reklam. Nie tylko co minutę, ale również co sekundę. Przesuwające się za oknem samochodu billboardy, reklamy w radio, reklamy na ulotkach. W każdym miejscu jesteśmy nachalnie reklamowani reklamami ? raz lepszej, a raz gorszej jakości. Jakże miłą odmianą będzie to, kiedy na naszej drodze pojawią się elegancko zapakowane słodycze reklamowe. Subtelne w swoim wyglądzie, wyrafinowane w smaku. Jakże to miła odmiana, kiedy reklama chce nam coś dać, a nie tylko coś od nas wziąć, pod nieudolną przykrywką otrzymywanych korzyści. Dając klientom słodycze reklamowe, niejako pokazujesz swoją bezinteresowność, a tym samym budujesz zaufanie do siebie. Oto przekazujesz komuś całkowicie za darmo smaczny, słodki prezent. Nie ważne że niewielki. To nawet lepiej. Małe prezenty szybciej się zapisują w pamięci. Im lepszy smak będą miały cukierki reklamowe, tym większe prawdopodobieństwo że obdarowana nimi osoba, zechce sprawdzić jaka to firma odpowiada za ich przygotowanie. Wtedy odnosisz sukces, bo twoja marka jest zapamiętywana.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *